Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the koko-analytics domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the formidable domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Digital Turn in Epistemology | Het rekenonderwijs kan beter. En embodied design kan daarbij helpen.

Digital Turn in Epistemology

News

Het rekenonderwijs kan beter. En embodied design kan daarbij helpen.

Spanje-Nederland, WK-voetbal 2014. Bijna rust. Nederland staat 1-0 achter. Daley Blind trapt een bal de diepte in, Robin van Persie loopt bij zijn verdediger weg. Van Persie blijft naar de bal gluren, neemt een snoekduik en kopt de bal met een boog over de Spaanse doelman. Wiskundige en onderwijswetenschapper Arthur Bakker van de Universiteit Utrecht kan zich niet heugen ooit zo’n doelpunt te hebben gezien. “En het is een voorbeeld dat ik vaak aanhaal om aan te tonen wat embodied cognition is.”

Lees meer…